Wednesday, June 30, 2010

Ons het "tickets"

Liewe luv skryf Vrydag eksamen ,die laaste vak wat hy nog kort. So ons ry more oggend Kaap toe.

Ons is nie sokker-fans nie maar nou dat ek als op die Tv sien, lyk dit beslis na iets wat jy nie kan mis nie. So ons het besluit om beslis Waterfront toe te gaan en die "Feeling "te gaan kry!! So ek het beplan wat ons als kan doen. Maandag besluit ons dit sal nogal nice wees om kaartjies te he, maar wats die kans!! Ons bel pelle wat het, net dalk wil hulle verkoop , hulle het vir 2 games kaartjies. NEE!! HULLE GAAN SELF!!!

Maar vanaand bel hulle 9 uur en vra of ons wil gaan, Hulle het 'n baba van 6 maande en dis moeilik om nou weer van George af te gaan, Hulle was mos Dinsdagaand daar!!

ONMIDELIK SKREE EK JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Dankie vir pelle!!!!!!!

So nou bewe ek soos 'n rot!!! van opwinding!!! ek soek my face paint en kleure en als. Moes eers uit vind wie speel!! So nou is ons uit ons velle uit!!! Vriende van ons gaan ook al lankal en ek ken die meeste so ons gaan saam met hulle !!

Ek kan nie wag nie!!! Ons gaan maar vir ARGINTINIA skree!!!

LAduMA!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. Geniet die soccer! Van nou af skree ek vir Holland!

    ReplyDelete
  2. Ek gaan ook vir hulle skree!!!

    ReplyDelete