Monday, June 21, 2010

IT's Kicking IN!!

Jammer ek het so lanklaas geblog dinge was net baie besig hier en ek probeer baie rus tussen in. Van die Ectopic af was als so besig , dankie tog!! Dit was parties, en kuier mense ens ens ens...

...die huiskonsert wat 'n stouste verwagtinge oortref het, want mense wil he ek moet dit weer doen. Dis nogal weired!!!!! want dis nie of ek profesioneel is nie. Het nie eers enige drama opleiding nie. So ek sal maar sien. Eendag kan ek nogal 'n lekker drama opvoer oor my lewe, dit sal net 'n getjank wees van A tot Z... Dit was nogal erg om te dink hier voer ek 'n "comedy" op terwyl daar so baie drama en hartseer in my lewe is op die oomblik.

Ons kontrakte is nou reg en WAG!!!!!!!! dis mos sokker, so die hof is in reses!!! Fok wat nou nog!!
So die hof gaan eers die papiere kan vat na 24 Julie. Dit voel soos 'n ewigheid dalk is ek @ daai tyd al weer swanger, I wish!!! so 2010 wat ek gedink het gaan my groot jaar wees, is op "hold" "hold" en nogmaals "hold" jislaaik ons kan niks beplan nie.

Dis nou 2 weke en 4 dae en nou dat die stof gaan le het, ek nog vol steke is en blou kolle begin ' Depres mode inskop!!! en ek haat dit!!! ek dink die skok kom nou eers verval as ek dink die oomblik toe ek uit gevind het eks swanger en dadelik Clexane wou spuit, dankie Vader ek het dit nie gedoen nie, want dan het ek my dood gebloei en hulle sou sukkel om die bloed gestop te kry. Ek weet hoe kan jy bloei met bloedverdunners. Eks baie moeg en kan nie juis veel doen nie. Mag nie swaar goed op tel nie bla bla bla.

So ek begin myself nou jammer kry, ek kry myself jammer dat ek deur soveel dramas moet gaan elke keer. Ek kry myself jammer omdat ek maar net moet aan hou "cope" Ek kry myself jammer dat dinge nie net vir my kan uitwerk nie.

Plain weg EK KRY MYSELF JAMMER!!!! BITTER JAMMER!!!!!!

No comments:

Post a Comment