Wednesday, June 9, 2010

Dit gaan elke dag beter...

My maag is nog baie geswel maar die wonde lyk okay!!! Die seer is ook elke dag beter ek is al baie meer mobile... Die bloed kolle raak ook nou al geel so dit beteken ek raak gesond, dankie tog!!

Liewe LUV het vir my DVD's gaan uit neem girlie-ones so ek gaan nou lekker le en kyk.

Hy is 'n engel!!! hy maak kos, doen die wasgoed, laai pakkies af wat ek moes doen ens. Hy's my huis houdster, en 'n sexy een daarby...ek so lief vir jou, skattebol!!!

2 comments:

  1. Lieve Cstelle,
    Lekker mooi mollig buikje, toon je! Ek is bly dat jy aan die beterhand is met die beserings. En dit is ook aangenaam om te lees dat jou Luv so 'n lieflik engel voor jou is,' n ware liefdesroman is dat.
    Baie liewe groetjes,
    Je vriendin
    Nadja
    <3

    ReplyDelete
  2. Sjoe, dit lyk of dit baie seer was! Ek hoop dit gaan al so 'n bietjie beter!

    ReplyDelete