Thursday, June 24, 2010

Is die lewe regtig so swaar vir party mense??

Ek het so paar jaar terug ontslae raak van almal wat my irreteer in die lewe, Best feeling ever!!!ek kan dit aan beveel, verseker!!! Ek haat 'n gemoan oor als in my lewe , maar tog is daar sulkes.

Ek het dit nou weer beleef en ek was uit my skoene uit geslaan en sonder woorde wat nooit gebeur nie.... oor iemand wat met ALS. Ja , lees reg ALS in haar lewe 'n issue het , oor als moan, almal afkraak, met niks tevrede is nie. JIslaaik 20 minute in daai persoon se lewe en ek was gereed om die stomp brood mes uit te ruk, nie om my eie polse af te sny nie, om 'n einde aan haar lewe te maak, net 'n joke!!!!

Maar magtig man wat te erg is , is te erg. Elke woord uit haar monde is sleg, almal behandel haar sleg, wonder hoekom ??? niemand het lus vir jou nie, ek ook nie!!!!

Soms dink ek party mense moet gaan stil sit en rondom hulle kyk, as jy tyd maak vir ander gaan jy so baie sien.....ander het hartseer wat jy sommer op trap!!! ander mense het iemand nodig, maar as jy al jou energie op jou eie self spandeer sien jy nie ander raak nie. As jy almal mislik behandel gaan niemand van jou hou nie, dis hoekom jy geen vriende gaan he nie en eensaam wees.

Doen 'n slag iets vir iemand uit liefde uit sommer net omdat jy wil, ek kyk hoe laat dit jou voel!!!
Miskien verander jou lewe en begin jy as mense verander!!

No comments:

Post a Comment