Thursday, June 10, 2010

sokkker


So is die sokker ook op ons, ek luister nou op die radio hulle se dat alles wat moes klaar is vandag klaar en dit wat nie klaar is nie was nie op die beplanning nie. Wonder wie moet dit glo. Ek weet nie juis iets van die sokker af nie maar speel in 'n raaispelletjie so dit gaan pret wees.
Ons gaan weg vir die naweek en ek sien baie daarna uit, ek moet ook nog 'n paar goed kry vir my HUISKONSERT Woensdag aand, dankie tog dit was nie die week nie, anders moes ek dit uit gestel het en almal sien so uit daarna. Ek sal net my gat in rat moet begin kry!!! Big TIME!!
Vandag is die 1ste keer wat ek die meeste moblie voel, seker almal wat kom kuier het die week wat my opgebeur het. Kan nie glo dis al 'n week terug wat ek gedog het ek gaan sterf van die pyn nie.
Die steke begin nou juik so dit beteken ek raak gesond, dankie tog ek wil alles so gou as moontlik agter my sit!!.
Lekker naweek en pasop vir vir Vuvuzelas dis sleg vir julle ore!!!!
xxx

No comments:

Post a Comment