Tuesday, July 6, 2010

Dit was GREAT!!!!


Wat n' naweek , dit het omtrent gevoel soos 'n langnaweek!! Ons is Donderdag oggend vroeg hier weg om te gaan shopping... ek is nie 'n shopper nie maar as jy bly waar ons is dan , as jy die keer Kaap toe gaan moet jy als kry wat jy soek!!!! en die lysie was lank!!


Donderdag middag het ons TTC sistas ontmoed vir koffie. It was like a "FANNY-CLUB + 1 BIRD"( liewe Luv was ook by) meeting. Dit was so lekker , want hier waar ek is , sukkel niemand nie, almal is HOOGS vrugbaar!! so eks baie spyt eks so ver, waar mens gereeld mede-vriendinne kan ontmoed.
Die praatjies het gegaan oor TTC, sperms, eiers, beta's, menopur, pille, teaters, dokters, ontvangsdames, nie-ondersteunende-families, geld.... ens ens ens ens ens ens. Dit was so nice want ons het almal dieselfde taal gepraat. Uit my oog het ek die tafel langsaan gehoor en wou in my mou lag want ek kon sien hulle het later niks mekaar gepraat nie, want hulle het geluister en ek kon sien met skok!!!
Dankie julle vir Donderdag middag dit was GREAT!!!!!
Vrydag het Luv geskryf, dit nie gemaak nie. agge nee!!! maar aan houer wen!!! En die aand het ons Suro-sus se kiddies ge-babysit. Hulle was so soet gewees!! ek mis die 2 al klaar vreeslik baie.
...en Saterdag was ons sokker toe, DIT WAS IN EEN WOORD FANTASTIES!!! Ons het aan getrek, het vir Argintinia gestem, wat verloor het! Daar is so baie fotos van ons geneem.. dit was eintlik snaaks gewees, die gees was ongelooflik!! daar was so baie mense en dit was so goed gereel, eks baie verbaas. Jy hoef nooit eers te gewag het vir tiolet nie, en soos julle weet dit gebeur gewoontlik nooit.
Die stadion was so mooi en goed beplan...... en die games was 'n belewenis. Ek het my longe uit geskree!!! en ek weet nie eers iets van sokker nie. Dit was beslis 'n dag wat ek nog lank gaan onthou!!!!
SOndag het ons gaan Hop-on-Hop-off bus ry , het net vergeet om af te hop, Dit was 'n heerlike wintersdag!!!
Dis naweke soos die wat die lewe die moeite werd maak, you only live once!!!!!

No comments:

Post a Comment