Tuesday, June 22, 2010

As jy nie 'n IF is nie, verstaan jy nie!

Baie mense het die laaste 2 weke by my kom kuier, of gebel of gesms. Almal mense wat vir my omgee, dankie tog ek het vriende!! maar dis snaaks hoe mense nie juis iets verstaan nie al probeer somige van hulle baie hard met hulle rate en planne.


Ek dink die meeste mense verstaan glad nie, veral die "beplande-seks-baba-oor-9maande -tipe nie" Nee, want vir hulle is als mos maklik voor die hand liggend. Maar in die IF-wereld werk dinge nie so nie, eintlik voel dit vir my of dinge in die IF-Wereld glad nie werk nie, of wil werk nie, dis net een enorme gesukkel non-stop!!

So nou deur dit wat ek deur is ,het ek myself nou weer uit gelewer aan 'n klomp discussions. Niemand kan glo hulle kon die baba nie net skuif na my baarmoeder nie, WHaaaaa, het jy al ooit daarvan gehoor, die baba hoort nie in die buis nie en as hy daar kon groei, kan hy volgende keer uit jou oor uit groei ( kan jy dink iemand se vir jou...daars iets in jou oor....ja ek weet!! dis my baba!!)

Gister sit hier weer 'n vriendin sy is al in haar 50tigs, en ons chat.... en sy se dis snaaks dat so baie mense deesdae so sukkel in hulle tyd was dit glad nie so nie. Ek se lankal nie meer net Ooo nie. Ek se toe vir haar dat in hulle tyd was dit ook so, want ek ken baie mense in hulle 50 en 60tigs wat ook nie kinders gehad het en graag sou wou. Maar in daai tyd was die onderwerpe taboo. Vandag se IF's praat makliker daar oor en dis nie meer 'n skande nie. In daai tyd was seks mos net duskant 'n vloek woord. Jare gelede was daar ook baie aannemings, niemand het net ooit daaroor gepraat nie. Baie mense het kinders aan geneem maar nooit iets gese nie so jy het nie besef hulle kon nie kinders he nie en jy het nie geweet hulle kinders is aan geneem nie. Want baie het na nuwe dorpe getrek sodat die mense nie moet weet hulle kind of kinders is aan geneem nie.

Maar vandag is aanneming anders die mense rondom is jou opgewonde is vir jou part. Almal weet daar van!! dis omdat mense meer oop is dat dit klink of almal nou ewe skielik sukkel.

Hoewel dit soms voel of INFERTILITY soos 'n siekte is want ek ken baie meer mense wat IF is , as wat ek ken wat AIDS het.

O ja en ek moet hoor ek kan self swanger raak dis sulke goeie nuus, ja ek het 5 jaar terug ook swanger geraak self en toe het ek 2 buise gehad so oor 10 jaar is dan seker weer my SELF-KANS!! Jippee ek kan nie wag nie dan is ek 46!!!

No comments:

Post a Comment