Thursday, June 17, 2010

Dit was vet pret!!!


Die huis konsert was 'n reuse sukses!!! Die mense het dit so geniet en ek moet bieg ek het dit vreeslik Geniet!!!!!!!!


Ons het almal verwelkom met soetwyn vir die koue..... almal kon sit waar hulle plekkie vind, alles was so "cosy" Toe het ek so 45 minute show gedoen .....EK HET DIT GELUV!!!! Klink seker bietjie voor -op-die-wa maar dit was iets wat ek al so lank wou doen....ook een van my "Buckets List" tick-off!!


Ek dink party mense was nogal verras omdat hulle jou nie regtig so ken nie.... en nou wil almal he daar moet weer een wees, dalk sal ek elke jaar 2 doen.


Die geld wat ek in gesamel het gaan vir die Outehuis op die dorp, ek het met die geld, Dettol. Prep en seep gekoop hulle het 'n behoefte daarna!!!


Ek het so baie ondersteuning van al my vriende gekry dis AMAZING!!!! van baie wat nie eers hier bly nie...... Thanx julle!!!!! ek luv julle!!


No comments:

Post a Comment