Friday, June 25, 2010

Eating -roll

Ek's nou 3 weke past-my- op- date ek voel fine maar moet vir 6 weke dit rustig!!! En dis nou hier waar dinge begin hand uit ruk. Ek kry myself jammer!!!!! Eks piss omdat ek so hard probeer om my lewe reg te kry , reg te eet, te oefen . Om reg te wees vir die volgende IVF en dan kry ek die terugslag....... wat my freak!!!

Want nou is ek weer op hold!!!!!! en sal amper begin Augustus weer als kan doen wat ek wou. So paar maande wou ek inskryf vir my 1ste 2kamp( sou seker by die einde aan gekom het as die Energade se banner al op gepak was) maar het nie, dankie tog want dis oor 'n 2weke en ek sou dit beslis nou nog minder gemaak het. Luv gaan dit doen, en ek gaan seker maar soos Bender( fotograaf toe ek nog op skool was) langs die kant staan ek kyk hoe almal fiks en gesond en aan die sweet is!! Mense wat se lewe aan gaan.....

So omdat ek so gat vol is , is ek nou op 'n eet-roll, wat ek beslis gaan voel aan my lyf. Maar soos ek nou voel wil ek sjokaldes eet, dankie tog daar elke week 'n special op die goed!! en als wat verkeerd is, dis wat ek nou wil doen, ek wil rook, ek wil wyn drink ,hoop nie iemand met "pot" kom verby my huis nie. I AM A REBBEL WITH MY OWN DESTINY!!!( I don't have one, hahaha)

Ek weet ek gaan dit nog berou, but for time being!!!

I AM OUT OF CONTROL!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment