Friday, March 12, 2010

Tranedal!

What a day!!! Na ek wakker geword het met 'n huis vol mens, moes ons almal eers gespuit word. Liewe Luv het vir Suro-sus haar Gestone gespuit en sy was baie impress!! Eks is ook mal oor hom.

Toe is ons almal deur George toe vir my vriendin se begrafnis!! Ek en Suro-sus was fine maar toe ons in die kerk sit ,het die trane begin loop en nooit weer op gehou vir 2 ure nie. Moet se IVF hormone help ook nie juis nie, ne. Dis was so hartseer en ek het net weer besef hoe ongelooflike mense sy was. Sy was AMAZING!!!!! Ek kan nog steeds nie glo sy is nie meer daar nie.

..en toe is dit nog Liewe Luv se BdaY!!! En ons het eers 3 uur weer by die huis gekom, arme ding was die hele dag op sy eie. Ek sal beslis moet op maak vir die dag!!

Verder is ek so moeg soos nog iets... ek is baie slaap agter. Dis of ek moeg bly!!!

No comments:

Post a Comment