Tuesday, March 16, 2010

6 days to go..!!!

Ek het nog 6 dae oor voor ons toets, as ons erens 'n lab oop gaan kry....en ek vermoed "the game is on" Nervers are kicking and going mad!!! Ek wil SOOOOOOOOOOOOOOOOOOO graag he dit moed werk!

Ek het sopas met 'n vriendin gepraat wat saam met my gele het tyndens ER dit was haar 1ste ICSI. Sy bly op 'n baie klein dorpie in die Karoo en sy moet Saterdag toets en by hulle is als toe so sy kan eers Dinsdag...I will die! die gewag maak jou mal, van jou kop af..en jy kan net mooi niks daaraan doen nie.

Sy wil by my weet omdat dit haar eerste keer is weet sy nie watter simptome jy moet voel of nie moet voel nie, al wat sy voel is sy moet groter broeke dra. Die ergste is ek kan haar geen raad gee nie want na 9 jaar en 'n VET in die bedryf weet ek self nie... jy voel so "pregnant" net om die volgende oomblik"glad nie pregnant" te voel nie.

Ek is so postitief ek 100% seker dit gaan werk daar is geen twyfel nie....maar omdat ek al so baie hier deur is moet ek my self ook terug hou vir as daar 'n teleurstelling mag wees..en dit is so onregverdig!!

Eks oppad om te gaan werk vir 2 dae sien baie uit net om 'n slag te kan kos koop want hier by ons is omtrent niks!!

2 comments:

  1. Ek is saam met jou Positief. Ek hoop regtig hierdie is julle beurt. Baie sterkte met die wag, ek weet dit is die ergste tyd!

    ReplyDelete
  2. Dag Cstelle,
    Wat een reeks spannende berichten van jou! En nog bedankt voor de prima foto’s. Jazeker, het moet werken. Zes dagen gespannen zenuwen en gemoedstoestand. Men voelt het door jouw post. Nog een weinig geduld en je zal dan beslist weten dat je een “pretty preggie” bent. Moge de heilige Schepper je bijstaan.
    Baaie liefs,
    Nadja
    (die heel graag Afrikaans leest)
    <3<3<3

    ReplyDelete