Thursday, March 11, 2010

ALL ABOARD!!!

Vanoggend was nice want ons hoef nie vroeg op te gestaan het nie, so die dg het heel rustig begin ons het 'n paar draai gemaak en tot is ons 12 uur kliniek toe. Ons moes vol blase he en moes 2 ure voor die tyd klaar piepie...gelukkig na jare ken ek al die wat werk vir my . So ons 2 het eers by die hospitaal gaan piepie voor ons aan melt en toe begin water drink anders was ons seker nou nog in die teater a.g.v. GEBARSTE BLASE.

Die kliniek was so rustig en omdat my dokter nie die week aan diens is nie en hy spesiaal vir ons moes in kom was daar niemand anders nie...lekker ons was spesiaal!!!!

Almal in teater was so nice en dit was beslis die mees relaxste terugplasing van my lewe dalk omdat hulle tyd gehad het en niemand oppad was om erens heen te jaag nie. Ons het fotos geneem , gelag dit was so nice.( sal later oor die naweek paar pics op sit)

Suro-Sus was eerste ( daar was 3 baie goeie embrios ek was so bly want op 'n kol was ek geworry) Hulle het toe die beste een by haar in gesit. Sy het dit so nice gevat en glad nie gedink dis so erg nie, you are magic!!! Ons almal was in die teater, ek en Luv ook. En toe is dit my beurt met 2 embrios.

Eks so bly dis verby al hoewel die dreadfull 2 week wait nou voor le. Gelukkig is ek baie besig op die oomblik. Vannaand was Suro-sus en my ma hulle hier , ons gaan more na 'n begrafnis. So daar was nie eers tyd om te dink aan wat vandag gebeur het nie.

Dis was so 'n blessed day gewees... maricles do happend... ek hoop nou vir 2 BFP!!!!!( big fat positive)

2 comments:

  1. Lieve Cstelle,
    Fantastisch bericht,ik ben heel blij voor jullie.
    Ik bid voor jou. Laat ons spoedig het verdere verloop weten.
    Baaie liefs,
    Nadja
    <3<3<3

    ReplyDelete
  2. ek hoop en bid saam met jou... hou ons op hoogte.
    Jou sus is a magic persoon en om so iemand in jou lewe te he beteken jy gaan meer geseend wees.
    lekker naweek.

    ReplyDelete