Friday, May 28, 2010

SEL

So 'n klomp maande terug het 'n klomp van ons met 'n sel begin, gisteraand was weer een, en dit beteken regtig baie vir my. Ons is 'n groep van 8 wat mekaar nie regtig ken nie, maar ons kliek so nice!!! nou gaan die groep groter raak en ek dink nie dit gaan meer so lekker wees nie. Op die oomblik sien ek elke keer vreeslik uit na die sel. Maar nou gaan ons 12 wees en dis so moeilik om presies te se wat ek voel ek het net die "gut feeling" sal maar moet sien...

Gister het ek so lekker geoefen so lank laas, ek het myself gedruk!!!! Ek dink dit gaan beter met my omdat ek weet ons saak gaan nou weer aan!!! die laaste 2 maande was vir my erg, dit het gevoel of vorentoe nie by ons bestaan nie. Ek was moedeloos nes my kop weer reg is boomerang iets anders!!!! en dan is ek van die pad af, ek eet nie reg nie , ek oefen nie, ek doen niks en kry niks gedoen nie en ek had sulke tye. Ek sal die gelukkigste mens onder die son wees as die saak binne 6 weke af gehandel kan word, ek vermoed suro sus ook. Sy is besig om partytjie te reel vir haar dogterjie van 3, 'n disonaur-party!!!!!!

Die naweek is die laaste een van 'n klomp agter mekaar wat ons by die huis was, ek sien nou al uit om weg te kom!!!!

No comments:

Post a Comment