Tuesday, May 25, 2010

Iemand gaan ons help!


Gisteraand was beslis die beste nog die laaste 2 maande, ons internet was af en toe dit aan kom is daar 'n mail op van 'n prokureur wat se sy kan die aansoek vir ons doen, dis wat dit gaan kos ons moet haar bel as sy moet aan gaan. Ek moet bieg ek het die mail 3x gelees!!! Kon my oe nie glo nie!!! Want die laaste tyd voel dit of ons nie vorentoe gaan nie.
Drum rolllllllll en die beste is die PRYS!!!! Ons gaan omtrent R 20 000 spaar.... dis fantasties!!!!!
Ek gaan nie nou al se wie dit doen of die presiese koste nie, omdat ek eers wil he die goed moet deur gaan in die hof, die saak is baie sensitief op die oomblik en ek wil niks in die wiele ry nie.
Die Prokureur se sy geniet die saak baie en sal wil aan gaan daar mee, wat fantasties gaan wees vir ander wat in dieselfde bootjie is.
As die hele ding deur gaan, is dit beslis 'n "can of worms" wat oop is, want hoe meer ek uit gevind het die laaste ruk oor al die goed het ons op interesante-jy word ingeloop-ek gaan geld maak uit julle!! goed af gekom. Dis eintlik erg vir my om al die goed te hoor.
So vandag gaan hulle begin met die kontrakte ens, so nou sit ek maar en wag!!!! eks net bly ons kan uiteindelik begin!!

1 comment:

  1. Fantastiese nuus! Ek hoop dinge verloop seepglad verder!

    ReplyDelete