Monday, May 17, 2010

Heen en weer en heen en weer...

DIs hoe ek op die oomblik voel!!! niks gaan vorentoe nie, maar niks gaan ook agter toe nie. Ek float maar nie hier rond. Vandag is CD1 en ek kan crack dat ons nie vandag kon begin het met die volgende Suro nie, my kop is reg en WIL gaan en nou sit ek op WAG-N-BIETJIE-EILAND...
dis so 'n frustrasie, en ons kan net mooi niks daaraan doen nie.

Ek hoop die einde van die week bring antwoorde dat ons net kan vorentoe en dat ons kan weet ja iemand kan ons help of nee die "sharks" is in beheer! Die sielkundinge mail my nou wie is ons prokureur??? want sy is nuuskierig. Ek dink hulle klein groepie van 5 weet nou ons gaan nie net hulle pryse aanvaar nie en nou skarrel hulle rond....goed so !!!

Ek het gister saam met Luv gaan fietsry terwyl hy gedraf het oor berge en dale, want hy oefen vir 'n off-road race. Hy hardloop soos 'n masjien en hy moes vir my wag ( ja dit is snaaks want ek was op 'n fiets) Ek dink nie ons 2 se fiksheid vlakke sal ooit by mekaar uit kom nie.

My huis konsert is klaar geskryf ek sal dit net moet oefen, daar net 40 kaartjies ek het nog nie eers begin verkoop nie en hulle is so te se uit verkoop!!! Ek is nou al baie opgewonde oor die "show"!!! Julle sal moet wag vir die fotos!!

Lekker week vir almal!!!

No comments:

Post a Comment