Sunday, May 30, 2010

I am in PAIN!!


Donderdag het ek mos gehardloop wat fantasties is!! Die aand het ek gegly en my rug seer gemaak en Vrydagoggend was ek by 'n veiling, waar ek 'n baie mooi spieel gekoop het. My rug was seer, maar terwyl ek iemand reel om die spieel vir my te kom aflaai, kry ek die enorme steek pyn in my rug en linker sy. Ek het die huis net -net gemaak want toe vou ek dubbeld van die pyn, ek was naar ek het begin sweet ek kon skaars asem haal. Toe Liewe Luv lunch tyd huis toe kom toe huil ek van die pyn, en dan is dit erg. Ek het Myprodols gedrink, wat gelukkig na 'n ruk begin werk het. Maar van toe af??????
Ek het vreeslik pyn en ek bloei ( en ek moet nie nou periods kry nie, nie eers naby nie) so die hele naweek le ek soos 'n krul-wurm op die banke rond met warmsakke. Ek weet nie wat fout is nie en aande is die ergste. As dit more nie beter is nie, sal ek maar dokter toe moet gaan ( ek haat hulle!!) Op die oomblik is dit beter maar glad nie reg nie.
Jislaaik ek hou niks daarvan om iets te makeer nie!!!!!

No comments:

Post a Comment