Monday, May 24, 2010

As jy sukkel dan sukkel als!

Die "IF=LIFE" is so 'n groot deel van my lewe al vir so lank, ek kan my nie eintlik 'n lewe in dink sonder dit nie. Omdat dit so deel is van my en ek orals al die stories hoor van vriendinne het ek net weer besef...jislaaik dis moerse erg!!! en die ergste dit hou nooit op nie en dis net 'n gesukkel veral as jy 'n "hardcore" IFFER is.

Jy is altyd besig om planne te maak, wat nie uit gwerk nie. Jy soek altyd na hoop, wat daar nie is nie. Jy probeer jou besig hou om jou aandag van die sukkelary af weg te hou, wat nie werk nie jy bly daaraan dink 24/7.Jou hele lewe draai net om die gesukkel... jy het nie gewone lewe soos die res nie. Ander mense se lewens gaan aan met gesinsdinge, joune nie.

Nee, joune draai om hartseer stories van jou self van jou sukkelende vriendinne, baie wat jy nog nooit eers gesien het nie, maar hulle is jou beste vriende op die internet. Hulle is soos jy!! Hulle verstaan!!!!

Ek weet nie waar ons ooit gaan uit kom met die suro wet nie want dit kom net nerens. Oral sukkel almal omdat dit so nuut is. En as ek hoor hoe lank sukkel iemand wat dit dadelik gedoen het wil ek nie eers dink hoe lank dit ons gaan neem nie. Ek is so reg om te gaan!!!!! EK WIL NOU GAAN en nou moet ek WAG!!!! EEGGGGGGGG!

Soms wens ek als in die wereld wou net uit werk, maar this is part of my life!!! en die ergste ek kan net mooi freaking niks daaraan doen nie....EK MOET SIT EN WAG!!!!

No comments:

Post a Comment