Tuesday, February 2, 2010

Vang 'n dip.

Ek is besig om 'n BIG dip te vang why???? I don't know???

Eks net so deur mekaar dit voel of als in my kop draai.... en of ek nie kan dink wat om te doen nie. Daar gebreur net so baie goed op die oomblik in my lewe en eintlik wil ek net op die bank lê en lees.

Ek het gister en vandag weer blomme verkoop en dankie tog als is nou uit my huis uit , net nog 1 wat blomme vir 'n troue moet kom haal dan is my huis weer my eie. Eks mal oor blomme en dis so nice as als in my huis staan dis net al die mense wat kom haal en wil kuier en dit en dat...

Verder wil ek ook mal raak as ek mal se kinders sien groter word en ek sit nog steed met 'n ronde nul behalwe 'n paar ekstra kilo's van Fertility-drugs!! en die volgende is al weer in die pos.

Kan nie wag vir die pakkie nie!!You wish!!

3 comments:

  1. Dag Cstelle,
    De heilige Schepper moge je bijstaan en je wens vervullen. Ik wens het je van ganser harte. Je bent een “baaie nice” persoon. Mag ik eens naar je leeftijd vragen?
    Baaie liefs,
    Nadja
    <3<3<3

    ReplyDelete
  2. HI NADJA

    Hoe gaan dit daar by jou ?? Smelt die sneeu al???

    Mooi bly
    C

    ReplyDelete
  3. Ja Cstelle,
    Het heeft geregend op de sneeuw, bar slecht weer is het. In ’t Stad (Antwerpen) is er van de sneeuw niets meer te merken, maar erbuiten (suburbs) zijn er nog grote witte plekken.
    Geniet maar van de zomer, ik vind je bos blommen zo mooi.
    Baaie liefs,
    Nadja
    <3

    ReplyDelete