Friday, February 5, 2010

Dis hier!


My reistas vol IVF goodies het gistermiddag hier aan gekom. Dis altyd so 'n bummer want ek hoop altyd vir 'n wonderwerk en dat ek dit weer kan terug stuur. Na 9 jaar moet ek sê elke keer is die program anders...dan gebruik ek dit en dan nie volgende keer weer nie.
Ek het gister weer geoefen en dit help darem dat my kop oop bly en nous ek weer lus vir als. Na die naweek sal ek weer wens ek kan net weer super fiks wees. Liewe Luv gaan 'n squash toernooi speel en as ek so sit en kyk na almal wat swoeg en sweet wens ek ook dit kan ek wees. Dit lyk moes altyd lekker as ander mense oefen!!!!
As ek so uit werk gaan ek in die Kaap wees die 1ste naweek van Maarten dis so sleg, want my beste vriendin trou en ek doen die make-up en nou lyk dit of ek dan moet gaan vir sonar en dan gaan ek gil. Dit help ook nie om te sê skuif dit aan nie, want jou DAG IS JOU DAG!!!
Ek hoop maar my holderste bolder siklus gaan my na die trou toe laat gaan!!!!
Lekker naweek!

1 comment:

  1. Dag Cstelle,
    Lekker naweek. Hier is het goed weer voor de kikkers :)
    Liefs,
    Nadja

    ReplyDelete