Thursday, January 14, 2010

Ons het 'n seat op die "rollercoaster" geride!!

ONS KLAAR BLOED GETEK!!!


Jammer ek was so min die laaste tyd by my blog, maar dit voel of als nou gelyk gebeur!! Op mekaar. Ek was besig met my blommer verkope wat nogal baie tyd vat om als gepluk te kry en dan af gelewer te kry, die mense maak my mal. Dan het ek weer begin werk na die vakansie en dan is ek nooit by die huis nie, maar ek is mal oor my werk. Ek dink die mense is die niceste ek LUV ieder en elk van hulle want hulle is so special vir my.


Donderdag het ons toe al die inligting gekry vir die Suro-plan en toe is dit of ek oor gaan in TURBO!!! als wil ek dadelik agter die blad kry, want Suro -Sus wil begin ( weet nie of sy regtig weet dat die goed nie altyd als werk soos mense dit wil he nie maar she will be surprice)


Gelukkig kon ek vir Saterdag toe 'n afspraak kry by die sielkundige wat ons moet sien. Dit was nogal snaaks , want dit was my 1ste keer by 'n sielkundige. So ons is toe ge-evalueer. Sy was vinnig met ons klaar want sy het later nie meer geweet wat om te vra nie en het net ge se ons in baie "happy-go-lucky" ons is fine vir suro!! My Sus was toe gister daar en ek kon net lag vir die vrae en haar antwoorde!!


Maandag het ons gaan bloed trek al 3 van ons , Ek My Luv en suro-sus met haar 3 jarige en die 5 maaande oue baba, dit het baie soos 'n sirkus gelyk!! So ons tick die goed wat gedoen moet word lekker van die lysie af. Die kontrak is geteken en ons fax dit nou-nou.. ons medies is uit gesort ens.


Ek kan amper nie glo wat als gedoen moet word nie, maar dis mos maar hoe goed werk.

Het vandag vir suster F gemail oor ons siklusse so ek wag nou om te hoor wanneer en waar en hoe. Suster F gaan lyk my ons kontak persoon wees. So Buckle up Suster F!!!!


This ride is about to START!!!!

1 comment:

  1. Hallo Cstelle,
    Veel succes maandag met de bloedafname! Het is zo aangenaam je te lezen. Ik stel wel vast dat er veel Engels zit in je Afrikaans. Vul alsjeblief je Blog regelmatig aan, ik lees met sympathie en spanning alles wat je schrijft. Ik het daarbij steeds minder de woordenlijst nodig, het gaat steeds vlotter. Skrijf ge me ook weer eens? For ever more!
    Baaie liefs uit Vlaanderen (waar gelukkiger wijze de sneeuw bijna geheel weggesmolten is)- ook voor Liv als ze dit leest,
    Je vriendin
    Nadja
    <3<3<3

    ReplyDelete