Thursday, January 7, 2010

2010 !!!! 2010!!!...

Eks terug vir 2010!!! Mag hier die 'n wonderlike fANTASTIESE, opwindende jaar wees!!!!

Die vakansie was so nice , ek het absoluut net mooi niks gedoen behalwe, eet en eet en eet. Ek ken na dese al die eetplekke in Mosselbaai + hulle menu's. So al wat nou oor bly is om weer aan die oefen te kom en dit op sig self is 'n missie op sy eie. Ek kom nie aand die gang nie. Ek staar al vir 3 dae net na als in my huis met geen klue waar om te begin nie, dalk is ek net 'n stadige beginnner gelukkig is ek 'n aan houer!

Die weer was so lekker warm sonder die aaklige wind. Ons het geswem , geboogie bord ( als was seer die volgende dag en ek was vol blou kolle , maar ek gee dit beslis nie op vir al die pret wat daarmee saam kom nie.

Die jaar met ons suro-program wat voorle is baie opwindend.. ons is besig om al die kontrakte, bloedtoetse ens agter die rug te kry. Ek dink suro-sus weet nie regtig wat vir haar voorle nie. Ek hoop regtig sy het hare op haar tande en staal in haar pype!!!

Aaan almal mag julle grootste drome in 2010 waar word!!!! Happy.. Happy!!!

2 comments:

  1. Lieftallige Cstelle
    Gelukkig Nuwejaar! Het is zo aangenaam alles te lezen wat je schrijft. Hier is nu alles onder sneeuw en ijs, een echte Vlaamse winter. En ik ben er ziek van, chagrijnig en met hoofdpyn. Mijn Enissa doet om mij te troosten haar verpleegster outfit aan! Maar jou bericht stemt mij optimistisch.
    Baaie vriendelike groetjes,
    Nadja
    <3<3<3

    ReplyDelete
  2. Dag Cstelle,
    Kijk in mijn Blog, moge met de Ooivaar uit Elzas je vurige wens vervuld worden!
    Ik heb je brief ook daarom overgenomen opdat de jonge Vlaamse studenten eens de taal Afrikaans onder ogen krijgen.
    Baaie liefs,
    Nadja
    <3<3<3

    ReplyDelete