Sunday, April 11, 2010

Ons tasse is gepak...en ons is oppad.


Gisteraand was ons by 'n troue en het laat opgstaan, als is darem nou gepak so ons is oppad vir 'n "break-away" Ek kan nie wag nie, ONS HET DIT NODIG!!


Net om niks te doen, besluite te neem, te lees, te spa, te als!!!


Donderdag wat kom is dit ons 10de Huweliksherdenking!!! ( with out kids) nie die 4 wat ons bitter graag sou wou he nie, maar life is sometimes a bitch!! Gelukkig kan ek bitches " hanteer.


Liewe Luv het die blink idee ( kan dit nog steeds nie glo nie) gehad dat ons , ons troue ringe laat oordoen, WhoooOOO!!!! mens raak mos maar uit gekuier met goed en ek baie gou. So ons het toe vir ons nuwe ringe laat maak en ek is CRAZY oor myne en Luv oor syne. Dis so mooi en dis so ek!!!


So Donderdag is dit ons 10de, ek het Half nege die oggend my jaarlike ondersoek by my Gynie. Al afspraak wat ek kon kry, what an anniversary!!!! en daarna het ek vir ons 'n lekker treat gebook!!



So ons is oppad ek gaan julle almal mis!! maar volgende Dinsdag is ek terug!

2 comments:

  1. Lieftallige Cstelle,
    Mijn felicitaties en gelukwensen voor jullie tiende huwelijksverjaardag. Mogen al jullie wensen en vooral kinderzegen, met Gods hulp, binnenkort vervuld worden. Profiteer intussen maar goed van het 'dolce far niente', zalig niets doen...Nog dit: je ringen zijn mooi!
    Baaie lieve groetjes,
    Je vriendin
    Nadja
    <3<3<3

    ReplyDelete
  2. Happy Anniversary... Hoop julle het 'n wonderlike dag! Jou ring is stunning

    ReplyDelete