Tuesday, April 20, 2010

Hoekom wil ek nooit terug wees nie??

Wag vir my spa treatments!!
Ons het gisteraand se kant gearriveer. Maak nie saak hoelank ek al van die huis af was nie ek wil NOOIT weer terug kom nie. Party mense se hulle verlang na hulle huis of bed of "what ever" ek was al 3 maande van my huis af, en moenie fout maak nie eks MAL oor my huis... maar ek wil nooit terug kom nie. BUT I AM BACK!!! het nie my lewe gaan uit sort soos ek wou nie want daar was nie tyd om daaraan te dink nie. Ek begin wel vandag met 'n "heavy" gesondheids plan.


Die week was heerlik!!!!! Die Wilderness was "heaven" eks mal oor die plek dis MOOI!! dis RUSTIG!! daar is intersante MENSE!! Ons het 'n huisie op die duin gehad wat uitkyk op die see en die branders kon jy heel dag hoor. Ons het niks "sightseeing"gedoen nie want ons was al daar. Ons het geslaap, ek het baie gelees, ons het baie lekker geeet!! Daar is vreeslike lekker restuarante. Ek hou baie van koffie shops en eet plekke ( anderse plekke nie die gewone verveilge pine-tafeltjie-plastiekblomme-wit-sout en peper-potjies plek nie) So tussen 5-6 het ons gehaas na die die Blue Olive vir cocktails ( 2 vir die prys van 1) en dan besluit waar om te eet, want dan was ons al skreeu honger want dit was ons 1ste groot ete van die dag.


Met ons 10th anneverse die dag was SPA ( http://www.viewshotel.co.za/) gaan kyk hoe mooi is dit!!

Dit was 'n absolute "best treat ever" Eks 'n special uit-snuffelaar en het op die AD af gekom en toe gebook anders sou ons nooit daarna kon gaan nie. Die plek was al op Top Billing ook.

Jislaaik dis was wonderlik, ons is so getreat en Luv het dit net so geniet. ( ons het baie gelag toe hy disposible undies moes aantrek vir die modder smeer)



Dit voel of ons weke weg was en dan weet jy dit was lekker!!! Ek sukkel nogal om vandag aan die gang te kom. Ek gaan probeer om 'n paar fotos op te sit.


2 comments:

  1. Hallo lieve Cstelle,
    Jy sien daar baie goed en ontspan uit. Ek verheug my. Doe so verder!
    Baaie liefs
    Nadja
    <3<3<3

    ReplyDelete
  2. Sjoe, nou ek jaloers! Dit klink sooo lekker! Bly julle kon 'n bietjie ontspan. Julle verdien dit!

    ReplyDelete