Wednesday, August 11, 2010

Weer iets nuus.

Ek het Dinsdag my werksplek geskuif, en dis was beslis die beste ding wat ek seker kon doen die laaste 2 jaar!!! Dis of daar 'n moerse berg( of moet ek liewers se "mount everest") van my skouers af is. Dis soos 'n new beginning again!!!

Eks ontslae van iemand wat in elk geval Zero, nada, niks vir my voel. Eks ontslae van 'n negatiewe geteem in my ore. Eks ontslae van my SKOONMA!!

En my kliente luv die nuwe plek, dis rustig, dis stil, dis mooi en dis relax. Ek kan nou in my eie tyd doen wat ek wil.

Eks so bly ek het dit gedoen, ek sien nou net meer uit na werk!!! Eks bly my lewe is uit gesort. Ons gaan weg met vakansie en as ons terug kom kan ek dalk weer dink aan suro, as die slak-alias-wetlikke-persone hulle gatte in rat kan kry.

No comments:

Post a Comment