Tuesday, August 31, 2010

Ek's terug!!!!!

OP die gamedrive, drink ons 'n sundowner!!
OP badplaas dis vrek koud die aand, dit na ons geswem het, kyk daar hang die swembroek, ek drink 'n om warm te word en die grap, kyk die Tabbard dis nou vir die muskiete!!! bang ek kry malaria....hulle sal beslis nie byt in die koue nie




Na 2 wonderlike weke het ons gisteraand terug gekom!!! en Ja ek wil nooit terug kom nie eks mal oor rondry!! Van ons terug gekom het doen ek nog net die hele tyd wasgoed , want als is vuil of moet ek liewers se vol stof - so als word gewas.






Die vakansie het so vinnig gekom en ons het net 1 plek by "gebook" en dit was so lekker ons het net gery en as ons by 'n plek aan kom het ons plek gesoek om te bly en als het so nice uit gewerk.



Dit het gevoel of ons maande weg was!!! en dan se die mense het jy lekker vakansie gehou.






Ek sal so vinnig vir julle vertel wat ons als gedoen het:





1ste middag het ons gekyk hoe ver ons gaan kom en dit was tot by Colesberg. Volgende dag was tot in Clarens. Wat 'n mooi plek! Na ons goedkoop verblyf gesoek het- let wet die goedkoopste in Clarens want ons 2 hou nie daarvan om vir verblyf te betaal nie, want ons wil liewers lekker eet.


het ons die dorp gaan plat loop ( dit vat nie lank nie want dis 'n baie klein dorpie)




Ons het die lekkerste koffies gedrink en vreeslik lekker geeet , daars net orals winkelkies en coffee shops!!! Wat baie snaaks was is, ons 2 gaan slaap baie laat in die aande, maar die hele vakansie, eks eintlik te skaam om te se was ons 9 uur aande in die bed en oggende vroeg op, en dis so-glad-nie-ons-nie!!! Ek het so lekker geslaap en dis die beste nuus in 2 jaar!! Ek dink al my verlore slaap is nou weer in gehaal.


Toe is ons badplaas toe , dis 'n warm bron ( en glo my dis warm, lekkerrrrr) Daar het ons gekamp die dae was heerlik warm , maar die aande yskoud!!! ons het ons klein tentjie saam geneem omdat ons net so baie goed wou inpak nie en ons tent was die kleinste orals waar ons gekom het.


Daarna is ons Kruger wildtuin toe, almal se jy kry maklik plek om te kamp. MAAR TOE ONS DAAR AAN KOM IS DIT VOL!!!! Na 'n lank gesoek het ons toe op kanselasie plek gekry, dankie tog!!


Ons het al vergeet hoe nice die wildtuin is, was 11 jaar laas daar. Kamplek is goedkoop en ons was so gelukkig met die diere, het alles gesien!!! Ons was skaars 5 min in die wildtuin toe sien ons 'n luiperd!!! wat voor ons kar verbly hardloop, Gelukkig ne!!! Die Wildtuin was vol ouers mense, baie ouers mense en een aand het een oom ons kom uitskel oor ons op sy kar se plek staan , dit nadat hy oor 3 kampplekke staan. So selfsugtig!!!!!
Daarna het ons , ons self getreat en gebly in 'n tente lodge!! dit was so nice!! ek moet se daar was n special by die plek!!! dis hoekom ons gegaan het. Die aand het ons op 'n safari drive gegaan. die beste ooit!! ons het ons vrek gelag!!!!! Die game driver was later so vies vir ons 2 want hy ry verby als( want hy sien nie die diere nie- het tot verby 'n renoster gery sonder om hom te sien) en dan se ons hy moet stop. Luv het tot 'n ietermagog gesien, en tot se die ou dis die 2 de persoon in die park wat een sien. Cool ne!!! 40 tas beslis nie Luv se oe aan nie!!
Daarna is ons Dullstroon toe vir die week. die mooiste plek, ons huisie was op 'n trout dam en agter die huis was perde stalle, dit was prentjie mooi!! ons het gevrek van die koue daar, dis een van die hoosgte plekke in ons land , dis hoekom dit so koud was. Ons het net gerus, nice mense ontmoet, gechill!! Lekker koffies gekoop en dan was daar die winkel wat lekkers verkoop het en daar was self gemaakte nougat!!! Mense ons 2 het pakke op geeet!!!!!!!! dis seker hoekom ek 2kg op getel het!!!
daar was die lekkerste die restuarante elke dag eits anders uit getoets!!! ek mis die plekke al klaar!!!! want hier op ons dorpie gaan niks aan nie!!!
Daarna was ons by my tannie in Kempton Park vir die naweek ( die eerste plek die hele tyd wat besig was) Saterdag het ek die 5 km Borskanker loop gedoen in Centurion. Daar was 24 000 mense ongelooflik. Almal in pienk!!! die wurm mense het geloop vir kilometers!!!
Daar na was dit weer terug huis toe en nou gaan my lewe weer voort met die gewonde goed. Agge nee!!!.
Ons goed is nou by die hof AT LAST!!!! ek sit nou en wag vir die prokureur want ons moet nog 1 iets teken!! As die hele storie agter die ruk is sal ek dit vertel, want daar is soveel klein goedjies wat gebeur- maar die saak moet net eers klaar kom.
So I AM BACK IN IF-WORLD!!!




3 comments:

  1. Liewe vriendin Cstelle,
    Vreugde! Welkom terug en baie dankie vir die pragtige foto's en die baie interessante gedetailleerde boodskap.
    Ek bid verder elke dag sodat jy wens in vervulling sou kan gaan.
    Baaie kisses.Liefdevol,
    Nadja
    <3<3<3

    ReplyDelete
  2. Dankie Nadja!!! lekker van jou weer te hoor!!!!

    Vakansie was heerlik gewees!!
    Love and kisses!!!!

    C

    ReplyDelete
  3. Dit lyk of julle dit baie geniet het. Jy lyk so goed en uitgerus.

    Welkom terug dame, ek het jou blog lees baie gemis.

    ReplyDelete