Wednesday, August 4, 2010

Na jare maak dit nog seer.

As jy mos 'n IF is dink mammas wat kinders het hulle is die uit verkorendes wat alleen reg het om als van kinders af te weet en die IF mamma weet niks ....

WANT SY HET NIE KINDERS NIE!!!!!!

My tannie en oom is in hulle 50-tigs en hulle het nie kinders nie ( daai tye was behandelings mos nie so algemeen soos nou nie) Hulle is mal oor ons hulle broer en suster se kinders. Omdat ek , suro-sus en my broer baie aandag aan hulle gee, hulle bel , by hulle gaan kuier doen hulle baie moeite met ons. Waar my ander niggies net nie tyd maak vir hulle nie.

Suro-sus het hulle die oupa en ouma gemaak van haar 2kies en Oom en Tannie is CRAZY daaar oor. Hulle bederf die kiddies, stuur presente. Dis soos hulle eie kleinkinders. En vir die eerste keer hoort hulle ook in die wereld van kleinkinders, hulle kan ook fotos wys, hulle kan ook kinder klere koop hulle kan ook speel. ( in my hart weet ek die hartseer van nie jou eie kinders he nie, die wereld gaan aan.... en jy bly agter op planeet-alleen)

Nou vlieg my tannie af om in die Kaap te kom kuier en sy kan nie wag om Suro-sus se 2 te sien nie en wil hulle babysit vir 'n aand( obvious wil sy ouma speel, wie wil dan nou nie) Nou sien haar suster dat sy baie meer aandag aan Suro-sus gee en nie aan haar brads nie( hulle doen dan niks moeite met my tannie nie ,se nie eers dankie as hulle die keer presente kry nie)

Nou se my tannie vir haar suster dat sy een aand by Suro-sus gaan slaap en gaan babysit..... en wat sy haar suster.

EK SAL MAAR SAAM MOET KOM WANT JY GAAN NIE WEET WAT OM TE DOEN NIE.....JY HET MOS NIE KINDERS NIE!!!!

Dit het seer gemaak.... maak nie saak of jy van in jou 50tigs is nie, dit maak seer!!! Die ergste is my tannie sonder die kinders is 'n suster wat voorgeboorte klasse gee.

Ek kan net se VREESLIK BAIE DANKIE vir my suster en broer wat ons toelaat om doeke om te ruil, kos te gee, te bad, te speel en te bederf met hulle kinders, dis soos ons eie kinders. Dankie dat ek nog nooit moes hoor ons sal nie weet nie want julle het nie kinders nie.

No comments:

Post a Comment