Thursday, August 12, 2010

Daars 'n BOM!!!

Het jy al ooit gesien wat gebeur as jy 'n rookbom in 'n wit rot se hokkie gooi???

Hy raak mal....hy kan nie dink nie..... hy kan nie sien nie.....hy kan nie loop nie.... hy is plain weg MAL!!!

... en dis EKKE!!!

Soos gewoontlik op die nipperkie ek, en ons wat more 12 uur wil ry... met 'n sel wat binne minute by my huis gehou word ( en ek moes broodjies ook maak, dis so vinnig gemaak, eks bang daar nog van die broodsakkie tussen die snye) wasgoed in die tumbledryer ....wonder ek hoekom ek altyd alles onder druk moet doen. Ek was so vol planne om als voor die tyd klaar te kry maar nee...vandag toe ek sien dinge raak buite beheer....


....wat ek die pad en...... gaan drink koffie by 'n vriendin!!! That is just so ME!!!!!!
Turn on the pressure, baby!!!!

So na die sel vannaand gaan ek eers Top billing kyk en dan pak...... sal more op die pad slaap in haal!!!!

No comments:

Post a Comment