Friday, July 16, 2010

Bring it on!!!!!

My 6 weke is om, thanx goodness!!!! So van Maandag af gaan ek probeer om weer die ou EKKE by mekaar te kry en weer 'n keer vir die hoeveelste keer oor te begin. Gelukkig is dit deel van my lewe want ek begin kort kort weer en weer oor en oor... sal nie se ek wil altyd nie maar dis seker maar hoe dinge werk.

So Maandag gaan ek begin oefen, eks op die oomblik so onfiks soos 3 afgetrede sirkus olifante.
So Maandag is die begin van reg eet en oefen en "kop-gedagtes-emosions" swift!!

Die Hof het seker darem nou klaar gesokker, weet nie van julle nie maar ek kon nerens sien dat hulle gespeel het @ Para/ Uru, Duitsland of Bafana nie ????? maar hulle was TOE!!!! so ek sal die druk maar van myself afhaal en wag tot Augustus om van my prokureur te hoor. Wanneer die suro aansoek uiteindelik na lange maande hof te kan gaan en sodra ons die GROEN LIG kry spring ek en Suro-sus weer op die "drug-yourself-with-loads-of -hormons" and still keep smiling!

Ek moet eerlik wees ek raak so gatvol vir oor en oor en oor probeer!!! maar dis seker maar my paadjie wat geloop moet word.

Ek het nou weer lus en verander my huis so volgende week gaan ek my sitkamer verf, met 'n kleur wat ek dink baie cool is, maar wat die verveilge verf-verkoper sy oe voor gerol het. En oor en oor gevra het gaan jy dit in jou huis verf??? Ja!! O, niemand het die verf nog in hulle huise geverf nie. Gelukkig hou ek van uitdagings!!! was nog nooit bang vir eksperimenteer nie. So hou die spasie dop!!!! ek sal fotos opsit!!! en dan kan julle self sien!!!

"n Vriendin gaan van oggend in vir ER, ek hou duim vas jy het sommer lekker baie eiers!! en dat dit die keer jou lucky-one is.xxxxxxxxxxx

Lekker naweek almal.

No comments:

Post a Comment