Thursday, July 22, 2010

Ek verander my mind gedurig!!

Ek kan nie kies tussen goed nie!!!!! horrible!! in restuarante vernader ek ten miste 3 keer my bestellling, ek kan nooit besluit tussen 'n klomp goed wat ek regtig wil he nie. Dis of ek so mal raak soos 'n rot in 'n wieletjie.

Ek het nou 2 stoele laat oor trek wat ek van my ouma gekry het en net om die materiaal te kon uit soek was chaos!!! Na 2 ure van dan groen , dan rooi, dan pers, dan stepe, dan kolle en so het dit aan en aan gegaan..... Liewe Luv wou mal raak dat ek nie kan kies nie....ek wou in trane uit bars, toe besluit ek , ek gaan nie meer enige lap kies tussen al die 100000000de stukke lap nie. OPpad uit na ek besluit het ek gaan nie meer iets hier kies nie, GRYP ek 2 stukke lap???? hoekom weet ek nie in sekondes onder druk gryp ek 2 stukke. ( te neem my net 2 minute om die lap te gryp) Ek laat sny die lap en se die hele tyd hoekom sou ek nou dit kies want ek hou NIKS van Pienk nie!!! en die lap is cherish pienk!! met patrone en die ander een kolle op. Dis glad nie ek nie, maar in 'n sin ook ek, want dit pas nie!!!!! ( seker soos ek nie pas tussen mammas, verwagtende vrouens, tussen mammas met kiddies nie as jy nie kinders het nie pas jy einlik amper nerens in nie)

Anycase ek gee toe die stoel in Maandag en gister moet ek net gou iets gaan kies daar en hier staan die stoele amper klaar oor getrek!!!! en hulle is mooi!!! hulle staan uit in die warehouse...
WANT alles in daai oortrek plek is Vervelige BEIGE!!!! en daar is hordes goed en als lyk dieselde!!( alles lyk soos ou goed, nie soos nuwe oor getrekte goed nie) die nors-man wat die plek het en net altyd moan , vra toe waar kry jy die lap want dis VREESLIK MOOI!! en dit lyk ongelooflik !!! en dis vir my die grootste komplement dat my stoele nice lyk met my eie keuse lap.

DIE LEWE IS VOL KEUSES!!

Die hele week is ek ook besig met hoeveel keer moet ons nog probeer, wanneer is genoeg , genoeg?? Hoe lank nog??? is die jare nie al genoeg nie. Ek dink dis omdat ek op die oomblik so ongeloooflik, moerse graag wil gaan Suro en die blooming hof!!!! dit het ons maande terug gesit. Ek was so op 'n high die begin van die jaar maar nou, raak ek moedeloos!!!!!!

No comments:

Post a Comment