Wednesday, July 7, 2010

Die week is ok kort..

Luv het baie verlof wat natuurlik nice is as jy kan IVF , maar nou is ons mos op hold oor die sokker en daarna sal dit seker weer rolbal, tennis en stakings wees wat die verskoning sal wees...en ons wag maar....WIE HET GESE EKS ONGEDULDIG??????

So die week is ook weer net 2 dae kort. More oggend gaan ons deur na die Oesterfees op Knysna. Luv gaan mos sy 1ste 2 kamp doen!!! OFF-ROAD ... nie sommer van hier nie , ne!

So more oggend ry ons vroeg, ek so opgewonde vir sy part, mens sal sweer ek neem deel. Ek gaan natuurlik almal beny wat vol sweet daar rond hol en suffer en met my hele hart wees dit was ek. Ek gaan natuurlik weer al poepol in die chill-out-room wees wat nie deel geneem het nie.

Die res van die naweek gaan ons seker maar daar rond hang!!! Eks op die oomblik vreeslik naar.
Ek weet nie of ek my kinderdae se karsiek weer onderlede het nie en of my liggaan in skok is nie.

Want ek het begin met my periods en toe ek die bloed sy gaan ek in 'n "tiss" en wonder gaan ek nou my ander buis ook verloor. Ek vermoed ek is seker bietjie "out -of -my-mind" na als waar deur ek is, dalk is dit net normaal.

Ek moet se Luv is die BESTE!!!! Hy dra my op die hande ek is so mal verlief op hom xxxxx

HY IS DIE BESTE DING IN MY LEWE...I LOVE YOU BABES!!! xxxxxxxxxxxxxx

No comments:

Post a Comment