Tuesday, September 29, 2009

Ek wil KOTS!!!!

Ek het besluit om extra woeme in my oefen program in te sit aan gesien ek weer die horibale, presoonlikheids-veranderde, vet-wordende pille begin drink het. Net om nie weer soos 'n olifant gewig aan te sit nie.

Laas week het ek regtig vir my BAIE VER gaan fietry saam met LUV en was so trots op myself al het dit gevoel of ek die laaste 10km gekruip het met die fiets en beslis ,glad nie gevoel het of ek ry nie. Maar ek voel so goed en dit gaan regtig goed ek begin al amper hou van fietsry!! Kan jy glo???

en toe vanoggend..........

Gaan ry ek saam met my "girly groupie" waarvan daar elke keer minder is en ek te sleg voel om self uit te chicken.... en ek suffer soos nog nooit te vore. Opdraande het my geeet!! Ek wou die hele tyd kots ek was so naar. Eks heel gespin want wat gaan nou aan .Ek is fiks ,het al die roete gery en nou is ek NAAR

en toe onthou ek .. DIS DIE DONNERSE PILLE., dit maak my siek!!! Ek had hulle!!

No comments:

Post a Comment