Thursday, September 3, 2009

As jy nie weet waaroor dit gaan nie BLY NET STIL!

As daar een iets is wat ek nie kan 'Face' is dit as mense my jammer kry. Ek had dit met 'n passie!!!.

So nou kry die mammas jou sonder kiddies so jammer.Foeitog arme drommel !! want jou babas is mos op hulle eie trip het net vergeet waar hulle huis is.

Hulle wil jou mos nou moed in praat.. HI daar hoe gaan dit met jou ?? Nee, goed dankie!. Jong ek wil net vir jou sê (dan weet ek al wat kom, hou net jou bek) Jy moet nie moed op gee nie want ek het 'n vriendin( almal het mos 'n vriendin wat na 3 maande op clomid swanger geraak het en nou met 4 kinders sit) Ek wens ek kon so sukkel!!

Nou wonder ek net as ek moet opstaan tussen baie vrouens en moet sê. HI julle wie van julle is lus om te gaan vir 'n IVF. Dis kos soveel soos 'n oorsee vakansie ( hoewel jy GEEN NIKS van enige droombestemming gaan sien nie), jy gaan 'n emosionele BOM wees, jippee!! Klink dit nie nice nie. Hulle gaan jou vol walglike hormone pomp , jy gaan gewig aansit @ die spoed van 'n JET wat jy weer na die tyd @ die spoed van die stadigste slak op aarde gaan afval ,indien ooit.

Jy gaan soos 'n sif gespuit word, kom nou wies nou bang vir naalde. Jy gaan teater toe waar jy @ daai tyd soos 'n op geblaaste ' dooie koei wat gif geeet het gaan voel. En as jy uit kom soos 'n hoender gaan wonder oor jou eiers!! Hoeveel eiers???

Dan is hoeveel het bevrug?? agge nee vandag is daar minder en as als back -on board is begin die 2lange -oneindige-roll a coaster weke van jou lewe!!

Na als is jy nogsteeds nie eers gewaarborg van dit wat jy met jou hele hart begeer..jou EIE BABA!!

So voor jy weer sê moenie moed opgee nie dink of jy dit sou kon doen!! Mamma met die huis vol kinders waaroor jy die hele tyd kla!!

Vir almal wat die kortste vuurhoudjie in die bondel getrek het wil ek net sê ek hoop regtig jou TTC pad het 'n vinnige einde!! Julle is almal speciaal!!! xxx

No comments:

Post a Comment