Thursday, September 24, 2009

Dress-up!!!

Gister was ek saam met my man Hermanus toe vir die dag.(hy het 'n werks ding daar aan gehad). Eks mal oor Hermanus se winkels, daar funky dekor, interesante anderste goeters en nice snuffel winkels. So ek kan my ure vermaak daar.

Die naweek het ons 'n 40ste Bday party aan en dis 'n "dress-up". En ek is mal oor dress-ups. Van klein tyd het ons altyd ge"fancy dress". Ek weet daars mense wat se kele toe trek by die gedagte hy moet hom vermom soos een of ander aburte kreatuur. Maar ons klomp is voor in die koor as ons moet aan trek.

My ouma van 87 wat so 3 maande terug oorlede is het ook altyd nog in die ouetehuis waar sy was die mense vermaak.EK MIS JOU OUMA!!!!

So die naweek se tema is MAFIA!!!! Eks 'n op -die-nippertjie-mens en het nog nie juis my "outfit" reg nie en had dit om nie all the way te gaan nie. MAAR GISTER IN HERMANUS!!!!!!ondek ek hierdie winkel en sien 'n deur agter die till en toe ek daar deur stap ....GAAN 'N WERELD OOP VIR MY...

Ek het amper mal geraak dis als wat jy aan kan dink, pruike, brille, maskers, naels, lashes, hoede, arms, tiete, torso's, outfits net wat jy aan kan dink is daar. Maak nie saak watter iets, iemand of gedrog jy wil wees nie ,dis daar!!!

So nous ek "gegear" Ek het die nice pruik gekoop!! en nog 'n paar ander goed vir die toekoms.

Dis tyd dat ek weer 'n paar tema-party-etes hou!!!!!

No comments:

Post a Comment