Thursday, September 10, 2009

95% of 99%

Ek weet nie of dit is omdat ek so lank al sukkel nie en net maar omdat ek weet my tyd is besig om uit te loop nie.

MAAR EK DINK BESLIS 99% van die dag aan babas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ek weet hulle sê mans dink baie aan seks, maar nou wonder ek hoeveel keer per dag dink vrouens wat sukkel om swanger te raak aan babas.

Ek wonder heeldag hoe sou dit gewees het as ek al kinders gehad het?? Hoe sou my lewe verander het want na 8 jaar probeer ek myself maar net besig hou OMDAT die huis leeg is.
As ek hoor iemand is swanger dink ek LUCKY YOU!!!! Geniet dit net en hou op kla!!
As ek 'n baba sien ,wil ek dit net vashou en wens ek, ek kon weet of ek ooit gaan kiddies hê en of jy maar net altyd met ander mense sin gaan speel.
As ek 'n swanger vrou sien ,wens ek dit was ek!!!

Na jare dink ek nog steeds elke maand dit kan dalk so wees. FOK!! Na soveel jare sou ek dink jy raak gewoond aan die idee van kinderloos wees Maar NEE!! jy dink die hele tyd daar aan.

As jou bOObs seer is dink ek dis so -MAAR DIS IS NIE!
As jy 'n dag laat is dink jy dis so -MAAR DIT IS NIE!!

Elke keer wat ek swanger was, was iemand wat ek goed ken dieselfde tyd ook swanger en as ek hulle kinders sien en hoe groot hulle is wil ek Skree!!!! Gil!!! IN TRANE UITBARS!!

Weet jy wat, ek wil van my kop af raak!!!! maar ek raak nie ek dink jou brein sny uit om jou te beskerm!!

Dankie tog!! dis hoe ons gemaak is, hoewel als nie heeltemal werk nie.

No comments:

Post a Comment