Tuesday, September 15, 2009

Eks verspot op my Liewe MAN xxx

Kyk al het ek nou geen skeeuende kinders of blaffende honde in my huis nie. Daars wel 'n paar wilde duiwe en 2 akkedisse, klomp spinnekoppe en seker die verdwaalde slangetjie of 2 - maar ons pla mekaar gelukkig nie.

Het ek darem my MAN wat ek met my hele lewe lief het. Eks mal, crazy, halsoorkop verlief op hom. Hy beteken ALS vir my en is altyd daar vir my. Dankie tog want op die staduim moet ons maar na mekaar kyk lyk nie of ons kinders gaan nie. Teen die spoed moet hulle ook kom want wie wil na bejaardes kyk veral as dit jou ouers is. Hahahaha

Elk geval Liewe Luvva ( dis nou my man) moet in die Kaap wees Vrydag en nou het ek 'n special raak gesien by Mangwanani dayspa (en as jy my ken "specials" is my ding) ek snuffel hulle uit of dit nou 'n "in your face" of "skrap hom uit" special is ek SAL HOM KRY!!

Liewe Luvva het toe vir ons gebook by die spa vir Donderdag en ek kan nie wag vir 'n dag van bederf en net ontspan nie. I can't wait!!!!

Dankie vir die bederf my man!!!

So @ Vrydag is alle knoppe uit gemaseer en alle dooie velle iets van die verlede( hier @ die einde van die winter moet ek sê lyk ek nogal bietjie soos 'n krokkedil met al die dooie velle gelukkig is ek darem nog nie op die skubbe-staduim nie.

SO SPA EKS OPPPAD!!!

No comments:

Post a Comment