Sunday, September 27, 2009

Hoop die datums werk die keer uit...

Die naweek was great ek het my gate uit geniet!!! Die hele naweek op Oudtshoorn was so lekker saam met al my pelle . Oues en nuwes..

Vrydag het my" periods" hulle onwelkome," horrible" super aaklige verskyning gemaak. Whoopie!! More bel ek my "Gyni om te hoor of ek die maand kan kom vir 'n KI. Ek het besluit om dit te doen tot die einde van die jaar en as dit nie werk nie sal ek maar weer die Kaapse IVF kar start. Ek hoop regtig dit werk nou want dis baie makliker as my gewone Dr. dit sommer doen as om nou weer in die Kaap te gaan sit en my tyd te mors.

Praat van jou "Clock that ticks" sukkel om swanger te raak vir jare.....dan weet jy wat beteken die geklink in jou ore van jou EIE dierbare klok met die pap batterye.

Tiek ....... Tok...........Niks.....!!! Jy jy het reg gehoor NIKS, Zults...gebeur nie. Jou klok tik maar net aan en nog steeds niks!

More sal ek weet of my en DR.VEE se tye 'n slag kan gaan speel....hou duime was!!.

No comments:

Post a Comment