Monday, September 21, 2009

Die langnaweek is verby..

Die Spa Donderdag was GREAT!! Eks mal daaroor om die hele dag net bederf te word en aan niks te hoef te dink nie. Net pure bederf!! en dankie tog Liewe Luv het sy eksamen deur gekom. Ek kry hom eintlik so jammer om nou te swot, want 'n oop boek toets sal ek nou mee sukkel. Eks regtig vreeslik trots op hom, nou is daar nog net 2 vakke oor. Dalk is dit die ontspannig die vorige dag wat gehelp help het.

Die nuweling is te oulik vir woorde. Sy baie mooi en klein en baba-rig. Eks mal oor babas en dit was so lekker om daai bondeltjie die hele dag te kon vas hou. Eks mis haar en my eie babas soooooooooooo!!!!!

Na so 'n naweek besef ek net weer dis wat ek wil hê, hoekom is dit dan so 'n moere gesukkel??? en daagliks raak almal om jou swanger tog te maklik.

Eks vandag regtig af!! en ek haat dit, ek f#$%k haat dit!

No comments:

Post a Comment