Monday, September 7, 2009

Somer is die lewe!!

Ons was die naweek vir 'n slag by die huis. Wat veronderstel om 'n rustige naweek was ,het verander in 'n heerlike BUITE naweek.

Saterdag was ons van donker tot donker by die see. Die manne het gaan visvang en ek is mal daaroor om langs die see te wees. Ek sorg dat ek gepak is want ek neem sjarongs, handoeke, kussing, water, kos en Baie BAie Boeke saam want ek kry nie baie tyd in die week vir lees nie.

As ek my self eers tuis gemaak het langs die viswaters kry niemand my geroer nie want dan lees ek of my lewe daarvan afhang. EN EK LIKE DIT VREESLIK BAIE!!!!. die plek waar ons was is privaat grond so daar kom nie baie mense nie en dit maak dit besonders.

As ek die pa's en seuns so sien visvang maak dit my nogal hartseer om te dink hoe lekker dit moet wees met kinders om jou, om naweke lekker dinge te doen as 'n gesin...

Maybe 1 day????

No comments:

Post a Comment