Thursday, October 8, 2009

Swem Jannie Swem!!

Its done!!! Eks so op gewonde en probeer so om dit totaal uit teblog uit my brein uit, maar die wat sukkel sal weet makliker gesê as gedoen.

Ek Luv my Dr.V hys net so nice en so 'n gentleman. Dit was eintlik so lekker en sonder enige drama en stress als het so goed gegaan en die sonar na die die tyd om te sien hoe die sperms swem was amazing!!! Hoop hulle aard na Liewe Luv hy was 'n swemmer op sy dag! So swem julle ,duik die eiers plat en BEVRUG!!! Ek wens natuurlik dat almal bevrug, maar die dokters hoop altyd vir 1 ( enige 1 meer maak dit in my geval te gevaarlik)

Terwyl ek sit en wag met die spuit tussen my warm boobs, te bang om te beweeg want met my vurige verbeelding druk ek dalk net die spuit en daar swem als op my boobs rond- wrong place guys!! Kom daar 'n meisie( baie jonk uit) 9 weke swanger wat nie die baba wil hê nie en dit gaan laat aan neem as die baba gebore is.

Daar sit ek wat al als geprobeer om swanger te raak. Het 'n wonderlike man wat ek lief het my my lewe. Ons harts begeerte 'n baba !!!en hier stap sy uit jonk sonder man( darem 'n boyfriend)
wat nie die baba wil hê nie ...en ek dink "

How lucky can somepeople be without even knowing it!!

No comments:

Post a Comment