Friday, September 17, 2010

Kners op my tande!!

Gister het ek net weer gesien , dat 'n mense nooit moet beplan nie. Jy dink dis hoe jou dag gaan verloop en in sekondes verander als....

....en die lessie is, LEWE NET DIE LEWE!!!! Beplanning werk nooit!!! laat elke sekonde tel!

Vandag is dit die hof, ek het nie eers gevra hoe laat nie, dis amper soos die 2WW. Jy brand om te weet , maar jy wil nie weet nie!!! want jy is bang!! Sodra ek die uitslag het sal ek julle laat weet!!!

Gisteraand het ek weer besef somminge mense met kids irriteer die bittere blou, pienk en groen hel uit my uit!!

Ons bel 'n vriendin wat verjaar...en van na jy gese het Baie Geluk met jou verjaardag!! en die gevreesde vraag daarna...en hoe gaan dit ( die woorde is mos vir mense die high-wat ticket na....O, so jy wil na my gemoan luister oor my kinders!!)

Moes ek vir wat soos ure voel luister na , hoe sy nie tyd het vir haarself nie met die kinders, hulle is 12 en 10( ja al groot) dis huiswerk en take en sport.. WTF!!!!! Who cares!!alles goed wat ek gedink het hulle seker darem al op hulle eie sal kan doen, maar NEEE mamma moet dit doen. Moet se ek het nog nooit 'n ma in die onder 10 krieket span gesien nie????? weet nie van julle nie.

Niemand stel regtig in ons belang nie, want daar is niks te vra as jy nie kinders het nie. So ons word verplig na 'n kat se gekerm te luister....bla b la bla bla bla bla blaaaaaaaaaaaa

So infertiles, Congrats!!!! julle het 'n lewe, 'n paar eintlik!!
Julle het 'n "in the closet IF life" of die "out of the closet one" julle het mans ( die ander het kinders) julle het werke ( die ander het kinders) julle het 'n sosiale lewe( die ander het kinders met sport)
julle het vriende ( die ander het kinders)!!!!

want party mense het net kinders, hy het verder ZILTS om oor te praat nie!!

No comments:

Post a Comment