Tuesday, September 14, 2010

Job no2 ..tick off!!!

Eks poot uit na die garage....... maar die eind produk...is so GOOD!!!

Na ek en my tuinman die plek uit geverf het, en reg gepak het, moet ek se dis nice om weer beheer te he oor die karre se tuiste!!!

Hoekom gaar mens so baie goed op???? Ons bly al 6 jaar in die huis en van die ligte en goed wat ons toe af gehaal het, ( met die intrek) was nou nog daar!!! Dan was Luv se krieket bat van skool, sy shocking pienk( jare terug se mode) wetsuit wat stukkend was, en hy gaan beslis in sy volgende lewe MEER probeer visvang, want daar was 3 tons sinkers ook gewees!!!!


So ek het weg gegooi , nie eers 2 keer gedink oor iets nie. Dis of my keel toe trek van al die goed en dan gooi ek WEGGGGG!!!! My tuinman was natuurlik in die wolke oor die ligte, leers ( vir sy kleinkinders) verf, ek het vol blikke verf wat ek weer gekry het vir hom gegee ( hy was uit sy vel uit)

en dan die beste.....Luv het sulke "trick-ski's" wat hulle op skool gehad het ( nou kan nie man of muis) enige trick daarmee doen nie. Die wou Henry ook he.

Ons gaan laai die goed toe na werk af, hy se vir my almal in die straat kan nie meer wag vir die goed nie ( hy het almal vertel van al die goed wat hy gaan kry) Moet se die koppe het gedraai toe ons daar arriveer. Ek vra toe wat gaan hulle met die ski's maak???

"Nee, Juffrou die kinders gaan dit see toe vat"

Ek wens ek kan daai dag op die strand wees as Henry met die kinders met die trick ski's arriveer!!!

1 comment:

  1. Liewe Cstelle,
    Dankie baie, ek verheug my baie dat jy in my Blog iets skryf. Ons het hier 'n sagte einde van die somer met af en toe wat reën. Ons mag nie kla!
    Baaie liefs,
    Nadja

    xxxxx

    ReplyDelete