Friday, September 10, 2010

HI Almal

Ek was seker bietjie stil, maar ek was nogal besig die laaste week, die 1 wat kon in teendeel gaan rustiger wees. Op die oomblik is daar so baie in my lewe wat gebeur... en dit vol of alles "undercover" is, kan nie regtig alles met alaml deel nie.

Het weer weg gewerk en na ek klaar is by my skoonma vir altyd, het ek nou so 'n vrede in my hart en die 1ste keer in 2 jaar geniet ek dit weer. Mens broei solank op 'n besluit en as jy dit maak wil almal weet ..HOEKOM NOU EERS???? My kliente is mal oor die nuwe werksplek!!

Eks besig met ( ek gaan dit nie 'n dieet noem nie, klink so wreed!) 'n gesonde-lewenstyl-vir-my-eie-lewe!!!( klink dit nie opbouend nie?) Dit gaan goed maar wragtig as ek dit 'n maand lank gaan doen en GEEN verskil sien nie, gaan ek kots!!

Verder kom ons hofsaak voor volgende week en ek weet dis net 'n aansoek, maar tog skop senuwees in, want as daai aansoek afgekeur of uit gestel word a.g.v. ligting wat kort gaan ek dit verloor BIG TIME!!

Ek dink dis ook omdat ons dan weer gaan SURO-IVF en ek kan nie glo ons gaan dit weer doen nie - dit grens aan STAPELGEKHEID!!! weer...weer..weer....weer....weeerrrrrrrrrrr!!

Suro -sus het haar tassie met die medikasie deur gegaan om te kyk wat sy kort en waarvan sy het, en sy se sy kan nie glo ons gaan dit weer doen nie, ek ook nie!!! Maar sy so special!! net om dit weer te wil doen!! Ons 2 gaan ons self weer verwilig aan bied vir "freelance-druggies"!!!

Die naweek wil ek net chill, en admin uitsort en met Liewe Luv deur bring, ek mal verlief op hom!!!

lekker naweek almal....see you on Monday!!!!xxx

No comments:

Post a Comment