Saturday, December 12, 2009

OP 'n roll.....

Dis ek weer buite my self is net om te dink ons is weer op die-probeer-weer-altyd-aanhou-pad.

Ons wil sodra die jaar sy kop uit steek weer die kliniek se deur probeer deur trap!! Sus se siklus moet nou net met myne sinkroniseer, en whalla!!! dans dinge weer op dreef. Dit kan nou 1 tot 3 maande vat om als agter mekaar te kry. Maar ek sien kans, baie kans.

Die dokter se ok dat wat met ons laas gebeur het nog net 5 keer in 8 jaar by hulle gebeur het. Dat 2 blatosis al2 vat en 1 nog verdeel ook en dat dit 'n baie hoe risiko is en dat 3 van die ander hulle babas ook verloor het.

So weer eens BAD LUCK!!!!!!!!!!

Eks al so gat vol om altyd die 1 uit hoeveel 100000 te wees , maar ek hou aan glo!!!!!!!!

2010 is dalk net my jaar!!!!

1 comment:

  1. Lieve Cstelle,
    Oh ik begrijp je zeer goed, maar blijf er aan geloven, blijf moedig en dapper!
    Ik zal me met jou verheugen.
    Baaie liefs,
    Je vriendin
    Nadja
    <3<3<3

    ReplyDelete