Monday, November 23, 2009

10km...

Ek het laasweek besluit om my in te skryf vir die Vlakte 10km. Ek het dit laas jaar ook gedoen en was geensins fiks nie en dan wonder jy mos hoekom doen jy dit en dan sukkel jy heelpad. is dit nie lekkerder om super fiks te wees as jy so iets doen nie

Ek kry dit gewoontlik altyd reg om almal charge-up te kry en almal oefen en dan doen ek niks het sopas 7km gaan af swoeg en dan wil ek eintlik lag want ek weet, jy kan nie net 1week oefen nie, terwyl jy deelneem voel of jy die Comrades doen , halwe dat dit nogals aks is as jy wat die 10km doen dieselfde tyd as jou vriendin wat die maraton gedoen het dieselfde tyd oor die wenstreep gaan.

So Saterdag gaan ek my alles gee, maar die beste is ek gaan dit love!!!!

3 comments:

  1. Nee wragies, jy't meer moed as ek!! Baie sterkte......en ek cheer vir jou.....hou bene hou!!!

    ReplyDelete
  2. Lieftallige Cstelle♥,
    Verken eens de Blog “Laufmomente” van mijn vriendin Marianne in Schwedt (Oder) – Duitsland. Ik denk dat het iets voor jou is. De Blog is weliswaar in het Duits, maar er zijn zeer mooie illustraties en als je haar schrijft, Marianne kent behoorlijk Engels.
    http://marianne-lauftagebuch.blogspot.com
    Baaie groetjes, veel liefs,
    Nadja

    ReplyDelete
  3. Cstelle♥
    Ben je daar?
    Baai sterkte,
    Nadja
    <3<3<3

    ReplyDelete